ما که هستیم

گیتا مارکت یک فروشگاه اینترنتی می باشد که کاربران می توانند در سایت و اپلیکشین گیتا مارکت اقدام به استفاده از خدمات و امکانات آن نمایند. قوانین فروشگاه اینترنتی گیتا مارکت به منظور شفافیت و حفظ حقوق خریدار و فروشنده می باشد و رعایت آن از سوی هر دو طرف معامله الزامی می باشد.

کاربر گرامی لطفا با دقت موارد زیر را جهت استفاده هرچه آسان تر از خدمات سایت یا اپلیکیشن گیتا مارکت ملاحظه بفرمایید.

1. قوانین عمومی

کلیه قوانین ، فرایند ها و رویه های گیتا مارکت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیک و حمایت از حقوق مصرف کننده می باشد و عضویت در سایت یا اپلیکیشن گیتا مارکت از سوی کاربر به منزله آگاهی و پذیرش قوانین گیتا مارکت می باشد و کاربر موظف به رعایت قوانین مذکور می باشد.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین اعلام شده در صورت به روز شدن، جایگزین توافقات قبلی میباشد.

2. ثبت نام

ورود به حساب کاربری و پیگیری سفارش ملزم ثبت نام گیتا مارکت میباشد.

ثبت نام و ورود در سایت گیتا مارکت از طریق پیامک یکبار مصرف انجام میشود لذا کاربر باید در حفظ حریم شخصی خود کوشا باید و در صورت بروز مشکل از این بابت، گیتا مارکت مسئولیتی بر عهده نمیگیرد.

در صورت ثبت نام در سایت گیتا مارکت اطلاعات مندرج از سمت کاربر باید با ماهیت حقوقی کاربر یکسان باشد، برای مثال در صورت بروز مشکل و نیاز به عودت وجه به کاربر، اطلاعات صاحب اکانت مورد استفاده قرار میگیرد.

پس از ثبت نام امکان تغییر شماره ی تماس ثبت شده ای که به عنوان نام کاربری تلقی میشود قابل تغییر نیست.

3. اصطلاحات

کاربر

کاربر به شخصی اطلاق می شود که در سایت یا اپلیکیشن گیتا مارکت ثبت نام و اقدام به ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی گیتا مارکت می نماید.

 

فروشنده

محصولات ارائه شده در سایت گیتا مارکت تماما از فروشندگان و وارد کنندگان معتبر خریداری و به فروش میرسد.

اما علاوه بر آن گیتا مارکت جهت رفاه حال کاربران خود و ایجاد تجربه ی خوب و حس راحتی از خرید اینترنتی با برخی از فروشندگان همکاری میکند که محصولات خود را به واسطه گیتا مارکت به فروش میرسانند.

اعتبار صلاحیت فروشندگان از سمت گیتا مارکت بررسی میشود و مدارک لازم از آن ها دریافت میگردد.

مسئولیت کیفیت، قیمت و محتوا و … در صورت خرید از فروشنده، بر عهده ی فروشنده میباشد.

مدت زمان تامین کالا از سمت فروشنده و نام فروشگاه در توضیحات محصول درج میگردد.

در شرایطی خاص گیتا مارکت این حق را دارد که کالا را از سفارش کاربر حذف و اطلاع رسانی انجام دهد مثل شرایط جشنواره یا دیده شدن مشکل در کالا.

4. شرایط انتخاب کالا

در گیتا مارکت تلاش بر آن است که اطلاعات و مشخصات کالا به بهترین شکل در اختیار کاربران قرار گیرد تا انتخاب بهتری داشته باشند اما باید توجه داشته باشید در هنگام انتخاب کالا کاربر باید به تمام مشخصات کالا دقت نماید و سپس اقدام به ثبت سفارش نماید. مسئولیت انتخاب کالا به صورت کالا بر عهده کاربر می‌باشد و گیتا مارکت هیچ مسئولیتی درباره انتخاب کاربر نخواهد داشت.
(راهنمای ثبت سفارش)

5. شرایط ثبت سفارش

پرداخت وجه سفارش از ۴ طریق امکان پذیر می‌باشد:

1.پرداخت اینترنتی از طریق درگاه‌های بانکی موجود در سایت و اپلیکیشن گیتا مارکت

۲. پرداخت در محل وجه سفارش، این روش تنها برای مشتریان شهر تهران امکان پذیر می‌باشد.

۳. در صورت داشتن کد تخفیف، در نظر داشته باشید که کد تخفیف مورد نظر فقط روی محصولات بدون تخفیف اعمال می‌شود.

۴.کد اعتباری که در هرکدام از کمپین‌ها برنده می‌شوید را فقط می‌توانید در اکانت شخصی خود وارد کنید و در صورت استفاده از اعتبارهای دیگران که متعلق به شما نباشد سفارش شما لغو شده و اعتبار مذکور از حساب کاربری شما کسر خواهد شد. توجه داشته باشید تمام کد‌های تخفیف و اعتباری محدودیت زمانی استفاده خواهند داشت و پس انقضای آن امکان استفاده از آن به هیچ وجه وجود نخواهد داشت و امکان جایگزینی آن نیز وجود ندارد.

6. شرایط ارسال

شرایط ارسال

گیتا مارکت متعهد است در روزهای کاری تمام سفارش‌هایی ثبت شده را برابر با قوانین که در پی می‌آید، به دست مشتریان خود برساند. در صورت بروز هرگونه مشکل در این روند گیتا مارکت از راههای ارتباطی مانند: تماس تلفنی با شماره همراه و یا ثابت ثبت شده در پروفایل مشتری؛ اس ام اس و یا ایمیل مشکل پیش آمده را به اطلاع مشتری برساند و زمان بعدی ارسال را با او هماهنگ کند. در صورت در دسترس نبودن مشتری و عدم توانایی او در هماهنگی ارسال یا برقراری ارتباط با ایشان سفارش پس از 3 روز کاری لغو می‌شود و در مبلغ پرداختی توسط کاربر به اعتبار حساب کاربری ایشان اضافه می‌شود.

از آنجا که بازه‌های ارسال کالا برای گیتا مارکت طبق زمان بندی‌های خاصی تعریف می‌شود لازم است در زمان ثبت سفارش بر اساس مفاهیم زیر عمل گردد. درخواست‌های خارج از این بازه زمانی به هیچ وجه مورد وثوق گیتا مارکت نیست. فروشگاه اینترنتی گیتا مارکت این اجازه را دارد تا بازه‌های زمانی اعلام شده برای ارسال کالا را بنا به شرایط و حجم سفارشات تغییر دهد. و از طریق تماس تلفنی یا پیامک موضوع را به مشتری اعلام نماید. برای سفارشات زمان تحویل کالا به شرکت پست در هنگام ثبت سفارش مشخص می‌شود و کاربر برای پیگیری وضعیت سفارش خود باید به استفاده از کد رهگیری مرسوله پستی به سایت شرکت پست جمهوری اسلامی ایران مراجعه نماید. باید توجه داشته باشید که مسئولیت ثبت آدرس گیرنده بر عهده مشتری می‌باشد سفارش‌ها به آدرس ثبت شده توسط شما در هنگام ثبت سفارش ارسال خواهد شد، از این رو باید در ثبت آدرس و کدپستی در فرآیند ثبت سفارش دقت کافی داشته باشید. در صورت بروز اشتباه از سوی مشتری در ثبت آدرس گیرنده هزینه ارسال مجدد به آدرس صحیح بر عهده مشتری می‌باشد.

7. چک کردن مرسوله

مشتری موظف است در هنگام دریافت سفارش در حضور پیک سطح شهر و مامور پست اقلام سفارش را با فاکتور سفارش چک نماید و از صحیح و سالم بودن فیزیکی کالا (آسیب در زمان حمل و نقل) مطمئن شود و پس از تایید موارد ذکر شده، سفارش خود را تحویل گیرد. بدیهی است امضاء و تائید شما به مامور پست یا پیک سطح شهر به منزله دریافت سفارش کالاهای سفارش به صورت کامل و سالم تلقی میگردد و پس از آن فروشگاه اینترنتی گیتامارکت هیچگونه مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت. و حق هرگونه اعتراض و شکایت را از خود نسبت به تعداد اقلام سفارش و سلامت کالا سلب می‌نماید. ضمنا توجه فرمایید بسته پستی ارسالی نباید مخدوش باشد.

راهنمای بازگشت کالا و لغو سفارش

راهنمای بازگشت کالا و لغو سفارش

ضمانت بازگشت 7 روزه کالا یکی از خدماتی می‌باشد که گیتامارکت برای رفاه حال مشتریان خود در نظر گرفته است.

شرایط عمومی‌ بازگشت کالا

مشتری موظف است در هنگام دریافت کالا از پیک گیتا مارکت یا مامور پست بسته خود را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت وجود آسیب فیزیکی از دریافت بسته خودداری نماید، همچنین مشتری موظف است در حضور مامور پست یا پیک گیتا مارکت محتویات سفارش خود را با فاکتور تطابق داده و در صورت تفاوت تعداد کالای ارسال شده با فاکتور از دریافت آن خود داری نمایند.

هرگونه دخل و تصرف در کالا، اعم از استفاده، مخدوش کردن یا باز کردن پلمپ، پاره شدن لیبل مانع از امکان انصراف از خرید یا بازگشت کالا می‌شود. لذا قبل از باز کردن و استفاده از محصول به تاریخ انقضا، تطابق کالا با سفارش و سایر موارد که منجر به لغو سفارش می‌شود توجه فرمایید.

امکان انصراف از خرید برای کالا‌های آرایشی و بهداشتی که پلمپ نیستند به دلیل رعایت موارد بهداشتی امکان پذیر نمی‌باشد.

پس از مرجوع و دریافت کالا توسط انبار گیتامارکت، بخش کنترل کیفیت مورد اعلام شده توسط مشتری را مورد بررسی قرار می‌دهد در صورت صحت کالا تعویض یا وجه آن عودت داده می‌شود در غیر این صورت کالا مجددا برای مشتری ارسال خواهد شد.

توجه داشته باشید هرگونه هزینه و تبعات در صورت بازگشت کالا بدون اطلاع رسانی و هماهنگی با پشتیبانی گیتا مارکت و بررسی ایشان بر عهده مشتری می‌باشد.

درچه حالتی می‌توانیم از ضمانت بازگشت کالا استفاده نماییم؟

وجود ایراد در کالای دریافت شده

در صورت وجود هرگونه ایراد در کالای دریافت شده، مشتریان عزیز حداکثر 24 ساعت (یک روز کاری پس از دریافت کالا) باید مورد را به تیم پشتیبانی گیتا مارکت اطلاع دهند. تیم پشتیبانی گیتا مارکت پس از بررسی مورد اعلام شده از سمت مشتریان راهنمایی‌های لازم را جهت عودت یا تعویض کالا انجام می‌دهند.

مغایرت کالای دریافت شده با سفارش

درصورت مغایرت کالای دریافت شده با اطلاعات مندرج در سایت مشتری 48 ساعت (دو روزکاری) پس از دریافت کالا مهلت دارد تا مورد را به اطلاع تیم پشتیبانی برساند. پس از اعلام بررسی‌های اولیه توسط پشتیبانی گیتا مارکت انجام می‌گردد و راهنمایی‌های لازم جهت بازگشت و عودت کالا توسط ایشان صورت می‌گیرد.

انصراف از خرید و عودت کالا

درخواست انصراف از خرید فقط تا 7 روز پس از دریافت سفارش توسط مشتری امکان پذیر می‌باشد. پس از آن به هیچ وجه امکان انصراف از سفارش و عودت کالا وجود نخواهد داشت. در صورت انصراف از خرید کل سفارش، باید محصولات در بسته بندی گیتامارکت و به همراه فاکتور و هدایا (ساشه‌ها) عودت داده شود (تحویل پست یا مامور ارسال شوند)، در غیر اینصورت امکان عودت و بازگشت کالا امکان پذیر نمی‌باشد.

هزینه بازگشت کالا

در صورتی که کالا دچار ایراد بود یا با اطلاعات مندرج در سایت تطابق نداشت هزینه عودت کالا بر عهده گیتا مارکت می‌باشد، بنابراین پس از بازگشت کالا به گیتا مارکت باید تصویر برگه پستی یا فاکتور پیک را از طریق تلگرام برای پشتیبانی گیتا مارکت ارسال نمایید؛ در صورت عدم داشتن فاکتور پستی یا پیک امکان عودت هزینه ارسال وجود نخواهد داشت.

در صورت انصراف از خرید که شامل هیچ کدام از موارد فوق نباشد، هزینه های ارسال کالا بر عهده مشتری می‌باشد.

شرایط عودت وجه

3 تا 5 روز کاری پس از دریافت کالا توسط انبار و بررسی موارد اعلام شده از سمت مشتری، عودت وجه به حساب مشتری صورت می‌گیرد. توجه داشته باشید برای انجام عودت وجه حتما باید شماره کارت خود را در قسمت پروفایل وارد نمایید و شماره کارت باید با نام سفارش دهنده کالا مطابقت داشته باشد.